دکتر محمد علی عبدالله زاده

به گزارش خبرنگار یزدفردا از طبس، هیئت مذهبی یاوران حضرت مهدی (عج) متشکل از جوانان شهرستان طبس، طی پیامی انتخاب دکتر "محمدعلی عبداله زاده" نماینده منتخب مردم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفتند.
متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
حضور پر طراوت و شورانگیز مردم در پای صندوقهای رأی در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي بار دیگر به اثبات رسانید كه مردم‌سالاری اسلامی در نهاد این ملت ریشه دوانیده و این شجره‌ی طیبه‌‌ی الهی، همه‌ی بادهای مخالف را با ثبات و استقرار خود تحقیر كرده است.
مردم با مشاركت انبوه و حداكثری، ملتی سَر زِنده و هشیار و زمان‌شناس را در برابر جهانیان به نمایش گذاشتند و به بزرگترین نیاز كشور خود پاسخی شجاعانه دادند و با حضور متین و همگانی و با شكوه خود، یكبار دیگر توطئه‌ی دشمنان خود را باطل و گوهرِ نفوذناپذیر و پرصلابت ایرانی مسلمان را در برابر كج‌اندیشانِ بددل و بدخواه به جلوه درآوردند.
جوانهاي اين مرز و بوم نيز در كنار آحاد ملت به سوی صندوقهای رأی شتافتند و با حضور شور انگیز خود نشان دادند كه پسران و دختران نسل بعد، آماده‌ی تحویل گرفتن این جمهوری مقدس میباشند كه خونبهای دهها هزار شهید و محصول مبارزه سالهای متمادی ملت ایران است.
لذا وظيفه‌ى خود می‌دانيم از همه‌‌ى دست‌اندركاران برگزارى انتخابات، و نيز از همه‌‌ى دستگاه‌هائى كه در كمك به آنان و شورآفرينى در فضاى اجتماعى ، نقش شايسته‌ى خود را ايفا كردند، و نيز از شخصيتهاى وارسته اي كه به هدايت افكار در اين حركت عمومى يارى رساندند صميمانه تشكر نماييم.
نيز از نامزدهاى محترم انتخابات مجلس نهم كه با حضور در صحنه و طرح مباحث اساسى، ذهن‌هاى جوينده به ويژه جوانان را به راهِ انديشيدن و تصميم گرفتن كشاندند و زمينه‌ى حضور حماسى مردم را فراهم ساختند تشكر مي نماييم.
بزرگترین برنده‌ی این انتخابات، ملت ایران است كه به رغم سمپاشی‌های دشمن خارجی، شكوه و عظمت آفریدند و بدبینان را غافلگیر كردند. طرفداران نامزدهایی كه توفیق خدمت نیافته‌اند، نباید احساس خسارت كنند. هركس بر طبق عقیده‌ی خود تلاش كرده است، سرافراز است و آنگاه كه این تلاش با نیت خیر و قصد الهی باشد برخوردار از پاداش و قبول خداوند است.
در اين انتخابات همه برنده اند، بازنده ی اين انتخابات، امريكا و صهيونيسم و دشمنان ملت ايرانند؛ همه بايد با همدلی به يكديگر و به نماينده منتخب كمك كنيم تا گره ها يكی پس از ديگری گشوده شود.
به نماينده منتخب مردم، جناب آقاي دكتر عبدالله زاده، توفيق خدمتگزارى مردم شريف و ولايتمدار حوزه انتخابيه طبس،فردوس، بشرويه و سرايان و تحمل اين امانت بزرگ را صميمانه تبريك گفته و همچنين از ساير نامزدهاى محترم كه با آمادگى و حضور خود در ميدان اين آزمايش الهى، بزرگترين كمك را به ايجاد رقابت انتخاباتى و انگيزه بخشيدن به مردم كردند، صميمانه تشكر مى‌ نماييم.
از طرفداران انتخاباتى ساير نامزدهاى محترم نيز مى‌خواهيم كه خدا را بر توفيقى كه به آنان داد تا بتوانند در پديد آوردن اين فصل درخشان سهيم باشند، شكرگزارى كنند و خود را براى كمك به نماينده منتخب آماده سازند چرا كه بي شك نماينده منتخب خود را نماينده تمام مردم حوزه انتخابيه دانسته و باتبع همه مردم نيز ايشان را نماينده منتخب خود ميدانند.
اينك نيز كه نماينده منتخب در فضاي مقدس اصولگرايي و با شعار و روحیه "وحدت بر محور ولایت" در صحنه آمده و راي اكثريت مردم حوزه انتخابيه را كسب و اعلام نموده با تمام وجود در محور ولایت، اصولگرایی را در عمل و نه در شعار ثابت خواهم کرد؛ خدمتگزاران هيئت مذهبي ياوران حضرت مهدي(عج) نيز اعلام مي دارند با استعانت از منويات مقام عظماي ولايت و روحانيت پيرو خط امام(ره) و رهبري عظيم الشان؛ هر كس در هر جایگاهی تا زمانی که در مسیر انقلاب ، افکار امام(ره) و تبعیت از ولایت و خدمت بی منت به مردم حرکت کند از وي حمایت و پشتیبانی می کنند و بي شك هر اقدام مجاهدت‏آميز نماينده محترم در اين راه، مشمول كمك و پاداش الهى و پاسخ شايسته به حضور و صميميت مردم و مورد تأييد و همكارى اين خدمتگزارِان ناچيز خواهد بود.
در پايان، با پشتگرمى به فضل و رحمت و هدايت الهى، متضرعانه از خداوند متعال مسألت مى‌نماييم كه مسؤولان امور را به آنچه رضاى او و صلاح ملت در آن است، رهنمون گردد و نماينده منتخب را مشمول هدايت و كمك خود فرمايد و همگان را مشمول دعاى حضرت ولى اللَّه الأعظم سازد و بندگان مخلص و دلهاى پاك و سرشار از نور و صفاى انسانهاى مؤمن و دلسوز را در سايه‌ى حمايت و هدايت و امنيت معنوى خويش قرار و آرام بخشد.

خدمتگزاران هيئت مذهبي ياوران حضرت مهدي(
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار